Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~montiko | użytkownik

imię i nazwisko adresGdynia zarejestrowany14.07.2008 @21:49:46 ostatnio na stronie17.12.2014 @20:39:47

-Jeżeli nie jesteś zdolny widzieć więcej ponadto co widzialne, nie możesz zobaczy niczego.- Ruth Bernhard

amatorsko interesuję się fotografią.
obecnie próbuje swoich sił na Konica Minolta Maxxum 7000, oraz Sony Alpha 580
i zaczynam przygodę z PS, za którym nie przepadam


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu3945414
digarty72 komentarze938 posty na forum0

komputer / sprzęt
Konica Maxxum 7000, Sony Alpha 580

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~UrszulaZyro    09.10.2009 @14:28:11
Biedactwo jeszcze Cie trzyma? Mowisz o ''tym'' miejscu co rozmawialysmy?
Tak koniecznie..! Bede czekac na efekt koncowy
~UrszulaZyro    06.10.2009 @14:01:56
Pani S. pani sie wezme i cos wrzuci a?
~killforme    06.10.2009 @12:28:02
no siekiera też by była dobra, ale można przyjąć że ma ją właśnie w reklamówce :D
~killforme    05.10.2009 @17:25:26
no zamiast reklamówki mógłby mieć piłe motorową :D
~delightful    27.09.2009 @01:06:44
dziękuję bardzo za opinię
_______
Życie przemija w krzywdach, zawodach i niewiedzy.Jedyna godna postawa wobec tych przeciwności to trzeźwe odrzucenie wszelkich złudzeń, panowanie nad sobą i wytrwałe, codzienne bohaterstwo...
~killforme    25.09.2009 @09:24:52
jest jeszcze pani M. ale to jest bardziej skomplikowane
~killforme    24.09.2009 @21:41:42
tak właśnie ostatnio spędzam wolny czas...sam
~killforme    21.09.2009 @16:22:53
modelki mają ze mną bardziej przesrane niż te zwierzątka które przypadkowo giną :U
~killforme    15.09.2009 @20:58:45
no a jak, jeszcze same mi podświadomie mówią, "zabij mnie zabij !", no to przecież nie będe kazał im prosić :D

a tamten portret taki bo "modelka" zajebista ^^
~killforme    14.09.2009 @21:05:38
no gdzie tam, jakże mógłbym skrzywdzić takie małe stworzonko...ale! na focie to on jeszcze żywy jest, a później too...sam sie nadźgał na skalpel :U
~killforme    13.09.2009 @12:14:59
inne robaczki mu nie zazdrościły bo tamten niemiło skończył :D
~killforme    12.09.2009 @07:44:59
pan robak był w woreczku ^^
~UrszulaZyro    11.09.2009 @23:37:56
Haha nie masz? Rozmiawialysmy o tym czyzbys juz zapomniala..?
~UrszulaZyro    10.09.2009 @20:28:36
A nie mowilam ze filozoficzne zaciecie wypowiedzi.. ?
~Sorke    31.08.2009 @17:58:47
Dziękuję bardzo! Dokładnie to mi się plątało po głowie. Ale podejrzewam, że za tym dłuższa historia stała... To byli Polacy, choć mówili z mocno zabużańskim akcentem. Podejrzewam, że kiedyś wypędzeni, dopiero teraz mogli obejrzeć miasto swoich narodzin.. Smutno/wesołe to jest.. Pozdrawiam
_______
Jeżeli możesz poradź
Jeżeli Ci się nie podoba - napisz
Jeżeli nie umiesz nie obrażać - ćwicz.
~szafarski1    29.08.2009 @10:16:58
zobaczysz jak będzie w całej okazałości pozdrawiam...
_______
Twoja wyobraźnia jest więcej warta, niż sobie wyobrażasz.
Louis Argon
~killforme    27.08.2009 @13:28:16
no troche tak :U
~killforme    26.08.2009 @01:05:55
jak za zielono ? :U
~Kladzia    18.08.2009 @01:15:39
<skromna> xD
~Kladzia    12.08.2009 @12:56:38
no widzisz gusta!:DD
ale zdecydowanie bardziej wole róże. ale ogolnie-kwiaty są mi obojętne
~Kladzia    12.08.2009 @10:14:26
nie chce przerabiac xDD
nie wiem, nie wąchałam. ale plastkik to nie jest, czerwien fakt . nie lubie czerwonego, ale akurat własnie to mnie cieszy, że ten "kwiatek" jest inny niż inne kwiatki:DD
~Kladzia    11.08.2009 @21:25:24
może, może-ale róza spora, w jeszcze wiekszej doniczce wiec trudno by ją przenieść, ale wiesz chciałam coś nietypowego... bo wszedzie przy różach widoczki i te pe. takie lekko przereklamowane
~Kladzia    11.08.2009 @21:24:05
czemu nie lubisz/;p?
~Kladzia    11.08.2009 @20:44:34
co do mojej róży - to, moim zdaniem[no cóż róznimy sie gustami :D]cegła dodaje uroku;p mimo wszystko :P
pozdrawiam
~killforme    09.08.2009 @20:24:28
juuuużż ? ^^
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 11 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt